Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 14, 2010

SyMBol Of liFe

Malam tu aku xleh nak tido..so, aku jalan2 ke bilik kawan2 (bkn semua aku p). aku cuma nak tny dorang pe yang dorang fikir tentang hidup ni.. banyak yang merapu r..tp aku xkisah pun..aku ingat nak tulis semua apa yang dorang rasa tp nt merapu plak kan..so aku quote sikit je la..yang aku rasa menarik minat aku je..


Kawan aku cakap hidup ni macam roda

sekejap kita kat atas, sekejap kita kat bawah

jangan takbur bila kita senang,

jangan mengeluh bila kita susah

yang penting kita bersyukur dengan apa yang kita ada


kawan aku cakap hidup ni macam game

ada menang, ada kalah, ada seri

kadang-kadang pilihan kita tak tepat

kadang-kadang kita tak dapat apa yang kita nak

kita pun takkan tau kesudahan game tu kan

yang penting kita cuba dan tak putus asa

kawan aku cakap hidup ni macam sweets nanonano

ada masam, ada manis

semua kita akan rasa

tak kisah la pe rasanya, kita sendiri yang tentukan

bukan orang lain yang akan rasa untuk kita

kawan aku cakap hidup ni macam assignment

nak tak nak kita kena lalui gak

yang berusaha akan berjaya

yang malas akan tertinggal

yang pasti kita kna wat gak

Aku plak cakap hidup ni macam astro

‘macam-macam ada’

Yang penting kita sanggup berkorban dan memberi

Dan pasti kita akan puas hati

1 comment: