Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 26, 2010

27/11/2010

malam ni aku rasa sangat tertekan..aku mengantuk tapi xleh nak tdo..mungkin ni disebabkan peristiwa tadi..kenapa awak buat saya macam ni?? apa lagi salah atau silap yang saya wat kali ni??
x cukup lagi ke jeles awak tu..awak x belajar ke cara2 nak atasi cemburu buta awak tu??
saya dh wat blog tentang cara nak mengatasi masalah ni..awak x baca ke blog saya?? tolonglah..saya betul2 rimas dengan cara awak ni..kalau awak betul sayangkan saya, tolonglah berubah..xsalah kalu nak jeles tapi biarlah bertempat..saya pun ada jeles gak tapi xla melampau cam awak..


p/s : Fikir dulu sebelum kata pe2..kerana mulut badan binasa, kerana kata manusia kecewa..

No comments:

Post a Comment