Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 26, 2010

wANitA vS LeLAki


Rumitnya seorang WANITA!
Simplenya seorang LELAKI!


BUKU HARIAN WANITA:
Malam Minggu - Dia berkelakuan aneh. Sebelumnya kami berjanji nak makan bersama. Aku menunggu kedatangan dia di dalam bilik. Lama aku tunggu tapi dia sampai lambat. Mukanya selamba tapi dia diam tidak bercakap.

Dia x bercakap sepatah pun. Aku tanya dia ada masalah ke? dia cakap "takde ape". Tapi aku tau dia ada masalah. Aku tau bila dia tidak bercakap ada sesuatu yang mengganggu fikiran dia. Tapi apa? kami tidak bergaduh. Aku tidak cari pasal dengan dia. Selalunya kalu dia ada masalah dia akan cerita kat aku.

Masa makan aku tengok dia xdak selera nak makan. Selalunya dia x macam ni. Lepas makan kami p study sama2. Bila aku tanya soalan, dia senyum je. Then dia tulis jawapan. Tapi dia x cakap pun. aku sedih sangat. Aku tengok dia xdk mood je nak study. So, aku mintak balik awal. Dia setuju. Dia hantar aku balik tapi x ucap "bye" pun.

Dalam bilik, aku menangis sorang2. Aku mesej dia tapi dia lambat balas. Dia balas gak then cakap dia nak tdo. Letih dan xdk mood. Aku kecewa. Kenapa dia wat aku macam ni? Apa salah aku?

BUKU HARIAN LELAKI:
Hari ni Manchester United kalah dengan West Ham (kelab tercorot) - 2-0.. Hampeh!! Rosak mood aku..huhu

Moral: Fikir positif sebelum membuat andaian negatif!! Insyaallah hubungan akan aman bahagia..Peace!!

2 comments:

  1. run run as fast as u can,u cant catch me im the gingerbreadman

    ReplyDelete
  2. kadang kala kita perlu meletakkan diri kita di tempat orang, tetapi ketika kadangkala itu hadir, hati kita menjadi bakhil dan tidak ingin membenarkan diri kita untuk melakukan itu. padahal, hati kecil terus-terusan mengingatkan diri agar tidak lupa tentang perasaan orang di sekeliling, termasukalh cinta hati kita :)

    ReplyDelete