Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 5, 2010

Putus? Putus!! NO WAY..



Aku dah biasa dengar kawan2 aku putus dan aku kesian kat mereka. Aku tau macamana perasaan mereka. Hari ni, benda ni mungkin jadi kat aku gak sbb hari ni 2 kali aku gaduh ngan awek aku. Sebab kami gaduh:


1. sebab dia ignore aku masa aku ajak dia berlatih storytelling.. (dia sibuk duk jahit baju).




2. sebab dia tak jawab soalan aku..


Malam tu plak dia cakap kat aku:

“yang undur diri dari hubungan kita sebab yang tak nak abang sakit hati lagi..semoga abang bahagia”.


Apa yang perlu aku wat?? aku pun tak tau nak watpe. Aku pun bingung.. aku sayangkan dia dan aku xnak hilang dia..aku perlu muhasabah diri.aku tau semua benda yg berlaku bukan salah dia.. ia nya bermula dengan aku.

So, kawan2..aku tau aku x layak nak bagi nasihat ke apa2 ke..tapi aku tau kita sebagai manusia xkan lari dari melakukan kesilapan..sebelum kita salahkan orang lain, eloklah kita fikir dahulu..dan jika kita tersalah menyalahkan orang lain, kita perlu mintak maaf kan..

p/s : Yang, abg mintak maaf ye!! abg tau abg salah.. abg sayangkan yang. apepun yang berlaku, abg xkan tinggalkan yang.. I LOVE U!!

No comments:

Post a Comment